Вибір автомобільної акустики - Наша ціна: n/a

Наша ціна: n/a
 
Наявність на складі: ні
опт -  Вибір автомобільної акустики

Обговорити цей продукт

(0 думок)

Так уже склалося: для починаючого «автозвуколюбітеля» при виборі музичної системи головне - це головний пристрій! Загалом, таке легко пояснити: адже здається, що саме від нього в основному залежать можливості та звучання системи. На жаль, це не так: неодмінно потрібно приділити увагу і акустиці. Про неї ми сьогодні і поговоримо.

Найпростіша акустика розрахована на так званий звуковий «фон» в автомобілі. І справді, якщо ви слухаєте новини по радіо, навіщо зайві витрати? Цілком можливо, вистачить навіть найпростіших широкосмугових динаміків. Їх діапазон відтворення частот трохи подарує ні глибокого баса, ні воістину високих частот, але у не дуже вимогливих до музики все це явної відрази не викличе. До речі, в більшості машин такі динаміки можуть бути встановлені вже на заводі.
Якщо рухатися вгору по цінового діапазону, то наступна акустика - коаксіальна акустика. У конструкції таких динаміків насправді ... кілька! Діапазон відтворення розбивається на області - кожну «підпорядковують» свого власного динаміку. Як «роздільників» електричного сигналу застосовують спеціальні фільтри (кросовери), а вже далі - кожному динаміку своє. У більш серйозних моделей кросовер може бути в окремому корпусі, а на моделях простіше іноді взагалі обходяться конденсатором (найпростіший фільтр) на корпусі динаміка.Правильно підібрані компоненти фільтра відіграють чималу роль в звучанні акустики в цілому. Перевага коаксіального динаміка перед широкосмуговим - в більшому охопленні смуги відтворюваних частот. Основне місце проживання коаксіальної акустики - всі ті ж штатні місця, але найбільш дорогих представників цієї «породи» можна зустріти і в серйозних проектах - з виготовленням подіумів і іншими хитрощами.
Наступна варіація на тему акустики - компонентна акустика, найпоширеніша серед небайдужих до звуку автолюбителів. Діапазон відтворення - так само як і у «коаксиалом» - розбивається на кілька частин. Тут все ті ж кросовери, але динаміки при цьому виконані не в єдиній конструкції, а окремо - компонентами, які вже не «заважають» один одному (наприклад, високочастотники не стоять на шляху поширення хвиль Низькочастотник).
Але у такого рішення є і мінус: «коаксіал» грає «з однієї точки», а компонентна акустика - так, як її встановлять. Звідси висновок: динаміки повинні знаходитися по можливості ближче один до одного і особливо це актуально для середньо- і високочастотников в трехполосной системі. Чималу роль у формуванні звукової сцени бере на себе високочастотний динамік. Завдяки невеликим розмірам його положення варіювати нескладно, і якщо воно вдало, буде здаватися, що вся акустика розташована вгорі. Чи знаєте, слухати музику «з-під ніг" не дуже здорово ...
РОЗМІР МАЄ ЗНАЧЕННЯ?
Щоб відтворювати більш низькі частоти (глибокий бас), знадобляться динаміки з великою площею дифузора. Така залежність чимось нагадує добре відоме: потужність двигуна автомобіля в ряді випадків пропорційна робочому об'єму. Таким чином, для відтворення баса установка вперед 16-17-сантиметрових динаміків буде переважніше, ніж «молодших братів». Правда, для звучання в області найнижчих чутних частот і їх виявиться недостатньо, не кажучи про варіанти «13 і 10 см». Вихід - установка сабвуфера (він буде відмінно доповнювати область відтворення самих низів), але це на порядок збільшить вартість системи!Практично будь-який динамік, що працює в області середніх і низьких частот, має на увазі і конкретне акустичне оформлення, грубо кажучи - ящик. Ситуація в чомусь схожа з пружинами і амортизаторами в автомобілі: роль останніх в даному випадку приймає на себе обсяг ящика. Наприклад, динаміки розміром 6х9 дюймів непогано справляються з басом - бажання «увіткнути» їх в передні двері цілком розумно. Але тут вас підстерігає якраз та сама неприємність з об'ємом, на який вони грають. «Овали» зазвичай вставляють в задню полку, а це - робота «на обсяг багажника».
В даному випадку його можна вважати нескінченно великим (це вже сотні літрів), а ось двері значно менше (мало не в 10 разів) - це вже ящик. Так що, якщо необхідного баса не опиниться, дивуватися особливо нічому. Динаміки ж типорозміру «10, 13, 16 см» і т.п. в більшості своїй розраховані саме на об'єм, еквівалентний двері або навіть більш маленький. Але поряд із загальними тенденціями бувають виключення. Рекомендації за обсягом часто можна знайти або на коробці, або вирахувати по параметрах Тіля-Смола.

Основне місце проживання динаміків типорозміру 6х9 дюймів - задня полиця автомобіля. Але - важливий момент: в більшості випадків ця полиця не володіє необхідною жорсткістю. Потрібно додатково посилити її або замінити іншою конструкцією.Автомобільний звук нині в моді. І для дійсно карколомного результату може знадобитися сума, що перевищує вартість автомобіля.

Есть вопросы по Вибір автомобільної акустики?

Вы можете задать нам вопрос(ы) с помощью следующей формы.

Ваше имя:

Email:

Пожалуйста, сформулируйте Ваши вопросы относительно Вибір автомобільної акустики:

Інформація
Украина Черкаси Смілянская 149

(оптовий ринок база ОПС)

Пн.-Пт. с 09:00 до 16:00

Сб. с 10:00 до 14:00, Вс. - вихідний

+38(0472)382962 (Черкаси)
+38(0472)385568 (Черкаси)
+38(068)3917255 (Київстар)
+38(068)3923496 (Київстар)
Соціальні мережі
facebook twitter youtube



Логін:
Пароль:

Реєстрація

забули пароль?

© WebHosst

Звязок
Ваше имя:

Email:

Тема сообщения:

Текст сообщения: